jueves, 14 de enero de 2010

A crise económica

4 comentarios:

  1. - que é o pib, non necesariamente o lector medio ten que darse conta de que estamos falando.
    - tamén neste caso unha breve referencia ó contexto axudaría a comprender os datos
    - o color vemello da lenda non se parece moito a gama de cor que aparece no mapa
    - ¿todos os países da eurozona están crecendo ou só algúns deles?
    marotlo

    ResponderEliminar
  2. Este gráfico está previsto e deseñado para acompañar unha información. Co cal, paréceme innecesario recargar o infográfico de explicacións absurdas, como que é o PIB. Porque que eu poña Produto Interior Bruto non estarei axudando a entender a un ignorante do concepto o que realmente é.

    ResponderEliminar
  3. O contexto é a información complementaria.

    ResponderEliminar
  4. Da o mesmo que acompañe ou non a outra informació. Pode ser ou non. A infografía é un relato informativo co que se trata de informar, se eu desgloso as siglas ó mellor non sei que é o produto interior bruto pero aló menos saberei de que me está a falar. ö mellor non podo falar do significado que ten (eso tería que explicalo vostede, evidentemente) pero sí sabería de que me está falando.
    E cal é neste infográfico o contexto, a información complementaria porque eu non o vexo.
    marotlo

    ResponderEliminar